2010年11月27日 星期六

豬頸肉 實驗成功 (附食譜)

做法
2塊 之頸肉 洗淨未乾
用針插 吉吉吉吉吉吉吉吉吉吉 勁吉
擦一層薑汁(個人覺得豬肉配薑係好正的)
醃料 醃30分鐘
糖 1 湯匙
魚露  蠔油 紹興酒 各2湯匙 老抽2 茶匙(我擺係焗盤到醃)
轉一個乾淨焗盤 用焗盤焗
200度 每邊15分鐘
蘸汁:

乾蔥 糖 芫茜各1湯匙  乾辣椒碎(隨意) 一齊中中中中中
中到d糖溶晒 因為就咁撈d糖係唔會溶的
再加埋 青檸汁  魚路 各2湯匙 撈埋就ok了~~~~
(另加泰式醬油2湯匙 炒蟹果隻好鮮味)
書中有教 落炒米碎
如果搵唔到或麻煩 我就炒香左d芝麻 一樣好味~~
原本我想 整多個蜜汁嫁 埋尾再 擦一擦再焗多一陣 但太夜啦~~~ 下次試先再整啦~~
最好揀d厚身既之頸肉 因為咁會滑d 軟d 買太薄既 會焗到變樹皮
我就個人喜好食樹皮 我個仔就鐘意食軟滑d既~~
記得斜刀切呀~~~~
後記:
焗好都成9:30了~~ bb一直問 得未呀 得未呀~~
焗好點汁汁一啖咬落去 衰仔好似拍戲咁
登大眼仔 咀角向上 大叫超好味呀~~~~~
笑死我啦`~~~

沒有留言:

張貼留言