2010年11月12日 星期五

bkk 之旅

多謝外星貓地爸爸媽媽
多謝外星貓 moon爺 ~~
係ufo貓會手上拎到一張 $35000-女痕現金卷~~
(果然係外星人幫外星人
成就今次我地金絲曼谷雀之旅~~
去左4日~~有好多野想講~~ 有好多遊記想寫~~
我盡量啦~~~
今年係第2次去左有over10人的自由行
2次都好好玩好開心~~ 
因為我地呢班友仔 實在係泰岩key~~ 成班都超on gap
咩都無所謂 又隨和 又搞笑 又爽快 又大食 
好似bkk最大既問題 就係的士 我地雖然日日都總有一次俾人昆
但大家都係笑笑笑 笑一大餐去了左件事
我同xx & 外星貓地爸爸媽媽 都係第一次去bkk
多謝仙女同鴨鴨幫我地plan行程~~
回程時已經計劃下一次要黎住邊到了~~~

沒有留言:

張貼留言