2010年11月12日 星期五

bkk 之旅 - 敗家篇

第一次去 係比較多野買d嫁啦~~~
但又比想像中少lor~~~ 我竟然輸左俾yolanda~~~~~~ 
我既行李竟然以o.7kg之差輸左俾landa ee
我唔製呀~~~~~

林真香 團友說是必需的 重點是"劉的華" 
na ra ya ~~ 膠c說必須的~~~ 
thai 式擺設 是我個人喜好的~~~ 挑左花花果d係bo墊黎嫁~~~
係我今次去前已經認為7度7一定會有既野~~ 又真係俾我搵到wor~~
上次lc開倉無買到後悔不以 ...... 買幾個木既企圖扮下啦~~~
右下角的快子set  係邪釘姊妹花幫我cup cup cup  cup返黎的~~~
我地殺價一流~~~~~
thai出名的 爽身粉同草波波
淺紫色的係 thai絲床單 又係同邪釘姊妹花cup cup cup cup返黎  
好平呀~~~~
又一堆 na ra ya~~ heeeeeeeeeeee
thai 包包~~~~
仲有一個大大大大大thai o古o臣 未影相相~~
嚴格黎講果張係一張床黎既

沒有留言:

張貼留言