2012年5月12日 星期六

I'm busy in love~~

吃吃吃~~膠膠 減肥呀~~~ 
食左7日減肥餐啦~~~
頭3日 好唔慣
膠係食肉獸...對於每餐要食成斤菜呢個大前提
感覺有點怪.......
有大量植物潛入我的身體....
唔知點形容........好怪....
戎飲"威他拎蒙差"是首要
不如想像中難~~ 因為有西柚汁代替
咖啡 只要飲無咖啡因的就可以了~~
好彩膠有存貨~~~ 每日仍然可以品味人生~~

呢個餐都易跟~出街食都可以
唔係果d咩白烚 清蒸
岩晒我咁為食~~~~~

我無日日上磅~~ 唔想好強迫咁
但見到d褲頭開始鬆就開心啦~~~~
皮膚都好左好多~~~~~


近期想開始做包包
因為家有包機 但一直係士多房深處多時
上次的panda包課程 確實幾好玩
咁就去睇下書啦~~~

yeah~~~同衰爆買埋同一本呀~~
好開心~~~~~



carol老師的書書 可以改善下我做甜品方面的不足~~~


bibi 去bkk 出差 不忘幫我添置香薰~~
呢款香薰只在出境時先有得賣哦~~~~
仲馬上whatapps 任務完成tim~~ lum lum~~~~
好令令呀~~~~ 仲香而不俗~~~


仲有打令呀~~ 
lunch time突然接到身左大板的11R電話~~ 
WAAAAAAAAAAAAAA WAAAAAAAAAAAAAA WAAAAAAAA
不得了~~~ 打令幫我買左個令BAO BAO~~
SUPER lum die me 呀~~~~ 
打令i love you~~~ 鍚丫~~~鍚丫~~~~
仲快手send圖俾我睇tim~~~

i'm very busy in love~~~~~~~~~~~~~~


尋晚同陳小姐約食飯~~
去左我想試好耐的 "湖南少奶"
係食湘菜的~~
入面都有好多操國語的客人
想必口味還可以吧
膠膠 有一年 去左成都一轉之後
就升左lv 好食得辣 加上係小黃屋的一個冬季
食左多場麻辣邊~~ 湖南少奶對於膠 只是bb班~~~
係有一啖食到一隻椒....哼~~
介紹返
茶樹姑bo~~~
茶樹姑好難處理
浸唔夠好多砂又硬
浸太多又無咬口 仲無晒味tim
呢個bo係略咸左少少之外 其他都好讚~~~


唔記得叫咩名。。。。唔好食。。。。
個五香粉好假呀個味


大盆花菜~~yummy yummy~~~


"之然"骨 好味~~~ 

清炒雪裡紅~~ 好味~~清清地~~


鐵板粉條~~ 都ok~~

虎皮尖椒ma ma地~~唔正宗


仲有陳小姐幫我買的 貓貓防塵的的~~巧可愛呀~~~~


呢個減肥餐每食12日就有2日假放~~
好期待下星期4呀~~~ 
又約左好姊妹dinner~~~
快d到就好啦~~~~

明天係媽媽節
膠膠 準備左各式魚生 即開生蠔
魚生飯~~ 仲有蟹 同埋會整蟹餅~~
同家中的另外2位媽媽一整慶祝~~~ 

係到都祝各位媽媽 母親節快樂~~~

沒有留言:

張貼留言