2012年5月25日 星期五

是咁的: 
膠膠病倒了~~
一直想寫既野就一路擺住先
我宜家好返啦~~
經過左 1星期的昏睡 我復活啦~~~
唔好急不過最緊要快~~ 等我慢慢寫 


媽媽節 魚生 生蠔夜~~
今次係 同已經試過一次的 ocean three 訂野
生蠔ok 牡丹蝦keep到水準
車里蜆唔得lor~~
根本自己係好難開到 同好重口味...... 
又order 麵包蟹 上次爸媽去澳洲時話好味 好喜歡
但呢間既蟹唔得lor~~
仲有咖啡蟹 都唔得......
最最唔得既係海膽lor........好似爆bee渠咁 >.<
搞到人地個魚生飯少左個靈魂 勁唔開心
永不錄用 哼~~

指定動作 要送花花~~~


口講唔洗 其實好怕無花收~~~~~wakakkakakak
介紹返我個潮媽呀~~~


睇左個台灣節目 ~~
介紹整個泡菜鍋 又減肥又好味~~
咁就試左啦~~ 巧巧味~~~~
我仲加埋金姑同不能少的一斤菜
3大匙泡菜 有豆腐~~ 同黑毛豬 
加水同煮~~~ yummy~~


又有一晚 型男索女之夜
去左cwb食丼吉~~~~~
呢間沙律任裝實在岩晒我~~~~

.
是夜膠膠表演 鯨吞19幾兩菜~~~


崖到星期5我呢2個星期既努力 可以放2日假啦~~
同小黃屋同學出9龍城家常便飯
放左出黎 緊係去食甜品啦~~~ 
榴槤皇后@金玉滿堂
yummy yummy~~~~~~~~~~


星期日同xx行左成日~~~
先去sogo 只敗左針板 
鞋又唔岩 mbt又無我size
激死我~~ 片入數碼港lunch 計劃一下 去邊到放血好
突然醒起 可以去鴨利洲 outlet~~
gogogo~~~
先搭電梯上頂 
再一層層咁行落黎~~
我行左25層樓呀~~~ 
層層都有野睇~~~正正正
順手做運動~~~
仲巧遇貓友~~~ 10/f 有間pet shop~~
仲敗左個令令太空豌俾貓地~~
有9折~~抵買~~~


全鋼~~~令令~~岩晒扁面貓用~~~

成4,5點先食lunch~~
返到屋企9點到有d餓
睇下雪櫃有咩野物資
快手整個dinner先~~
15分鐘食得~~
酸車里紅酒沙律汁~~ (雪櫃一定有,做好入樽備用,好方便)
仲有北海道 奶奶浸三文魚(宜家家c 有一包4條獨立包裝既三文魚,長期存貨,好好味)
配手打天使麵~~ 浸完魚既奶用黎煮天使真係正爆~~~
奶內只要加dill 同 雜菜精華 加少少海鹽 就ok~~
好方便 又快手~~~



病好去整甲甲~~~ 令令令~~~~心情大好~~~~


等左半年~~~ 係舊同學手中得到jacky cheung既演唱會飛飛~~
好正呀~~~~ 8:15分 準時開咪 少說話 唱到12:00
好癲~~~~ 太正啦~~~ 大部入歌都係大合唱
燈光 音響 煙花 煙火 舞台效果 完全係國際級水準~~
太值得啦~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言