2012年2月2日 星期四

初4到初9

                                              初4 開年
膠膠初8先開工
可憐的仙~~ 慶祝佢初4開工
我地去豪門打邊~~ 
好好味呀~~ 我掛字食 無影相呀~~ 
打邊一定要有支裝可樂


吃吃吃吃 我地打冬陰湯底~~ 
因為好早就咩都賣晒 我地連魚腐都唔放過
但唔知點解個兒腐咁怪o既?!
搞到好似打喇沙湯咁.......
樣樣都好好味 由其個牛~~~~  
係個兒腐係我地呢次既敗筆


晚飯後 仲想食甜品 就飛車到9龍城~~ 
事旦入左一間叫甜蜜蜜的 
入到去 我地4個都覺得好平呀~~~~
$29-一味~~~ 超抵呀~~ 又令令又有heart~~~
super yummy~~


初6 同膠友  仙班 bibi & king 仲有xx 北上打麻辣邊~~~
duck 同事介紹話好正~~~
我地一行9人 上到去亂咁叫~~咩都叫 
湯底因為有人話自己唔吃辣
所以叫左小辣的~~
對於我呢d膠級程度 完全矛感覺~~
大家已經講緊下次要 升lv 了
成班餓鬼!!!wakakkakakakaka

 
 
初9 慶我同魚仙開工啦~~~~ 
同埋duck & 仙 去食飯
金馬倫 錦丼 
我好耐之前食過嫁啦~~~ 好好味嫁~~~
只限walk in 矛得book~~



 

燒牛舌 正到爆~~~~~~~~~~~~~~


新蒸頭成板黎~~~~~~ 


食完飯時候尚早 行左去k11 食甜品~~
巧令令呀~~~ my cake~~ 加杯咖啡 完美~~


無夾過嫁~~ 個組合勁令~~
我地係勁wakakkakakkakakak

沒有留言:

張貼留言