2012年2月1日 星期三

初3 膠tea

                                  一年一次的膠tea~~ 
經過一年的 上堂 練習
膠膠最後黎一個大考 
將過去一年學到既新野 一次過貢獻出黎

經過 36小時不停的努力
為15人準備好膠膠's high tea~

正所謂膠盡人亡 就係呢廷啦

由於膠友眾多 未可以一一邀請
雖然朋友們說膠家很大
但基於消防及安全條例 人數是有限的

我幾度午夜夢回 費盡心機
鐵腳不可少 是我最愛鍚的人
bibi & king 係我既heart liver ding~~ 

上年叫左 但黎唔到 今年一定要到呀~~~
打令就不用說了 一定要叫 
最後得出既名單只可少不可加~~
無後補 唔可以有神秘嘉賓
15人 3米長台都唔夠坐的 
膠膠的摩打手 會OD的 

無預定的餐牌 行左轉360買到咩整咩
最後得出有以下的陣容
先講下甜點:
2款macaroon(thx 仙仙提供)
古古力實多啤你
檸檬批 
酒香芝士撻
apple crumble
芝士小紅梅鬆餅
咖啡奶凍 
咸點有:
旦沙律多士 
無花果提魚so盒
蟹肉白菌so盒
法式巴馬火腿多士
沙樂美水牛芝士貝果
酒醉鵝肝金巴利多士


外星爸不停係到做攝石人!!! 激死死!!!


突然發現岩岩過左果個聖誕抽廢物
拎左個high tea 架出去抽係錯左tim....
原來搞15人派對 係唔夠用嫁 
thx 仙仙 同 oolong 帶左2個令令架黎
其實 每3個人share 1個先岩數
要5-6個先夠
咁我又有理據支持我再去買啦wakakkakakak
仲要連叉都唔夠用lor~~~
又係有屙心仙同 oolong帶埋佢地d令叉黎
我又要買啦~~~~

但當一睇到大家咁開心~~
我都好開心呀~~ 忙左36小時 係無白費嫁~~
係....影完呢張相就唔記得晒
 什麼最後一年 無下次 果d說話咩都唔記得lu~
朋友們 膠膠真的非常感恩遇到你班"孖嬲 "
love love love love die you  guys ar~~~
初3 新界地區日間只得 5度左右
但膠家非常溫暖~~~ 愛你~~~~



介紹返2個食譜俾你地丫~~

請客好大體嫁~~
酒醉鵝肝金巴利多士(可用鴨肝代替)
材料:
拔蘭地 30g
甜紅酒 30g
砵酒 20g
鹽 少許 
鵝肝3-4片
方包 
金巴利啫哩罐頭
香蔥

做法:
預備淺焗盤一個
鵝肝 唔好完全解凍 會溶晒嫁
將3種酒 加鹽拌勻
將鵝肝同拌好的酒 放進焗盤
用保鮮紙貼面包好 放入雪櫃醃3-4小時
醃好 放入已經預熱好的焗爐 100度焗7分鐘
再包好保鮮紙 再放入雪櫃 1小時 set返好個型
方包 切邊再開半 擦牛油 入焗爐烘到金黃
金巴利醬 切粒 
鵝肝 水平切 1開3-4片 
置於多士上 再加金巴利醬同香蔥 即成

蟹肉白菌so盒
材料:
罐裝蟹肉 (請買高質的 係超市買到的唔好味嫁)
洋蔥 (切粒)
白姑(切粒)
香蔥(切花)
旦黃醬
現成so盒
調味:
鹽,胡椒
牛油起鑊 炒香洋蔥 再加白姑 少少鹽 白酒炒至乾身
盛起 略攤凍一陣 就將 蟹肉 香蔥 旦黃醬 胡椒 充分拌勻
焗好so盒 就讓入拌好的蟹肉即成
有蟹肉淨 仲可以拌天使麵食~~~

沒有留言:

張貼留言