2011年6月11日 星期六

我的其他小朋友~~~~~

亞咩~~~
因為佢係咩咩地面的 所以就叫做亞咩啦~~
亞咩係我第2隻入門的貓豬
佢係朋友送的
咩咩好痴杏仁哥 同時都係杏仁哥的最愛~~~
peter 咩兔~~~ 
青雲
貓如其名 黑炆炆~~~~
係第3隻入門的貓
青雲 係一個好屙心的小朋友 成日要坐脾脾 仔b未入門前 佢係最嗲仔
成隻狗仔咁 一叫就黎
琴姐 (原名 piano)
衰爸爸幫佢改個中文名的
piann 係我第1隻養既貓貓 
呢種色既貓唔係人人都接受到 ~~~ 我就好喜歡啦
piann已經10歲啦~~~ 係婆婆黎嫁啦~~
佢好有個性 好獨立 與世無爭 所以都好難同佢影到相
如果唔著d野係身 佢就會走頭嫁啦
亞lam~~~~~~
個名。。。唔水講啦。。。。睇左pat so就知啦
呢個品種叫做 康沃爾帝王貓
lam已經被波斯 同化了 唔單止性格 連身型都。。。。。
岩岩黎到就已經日日係廚房補罐罐
俾媽媽玩~~~
被同化~~~
開始心廣。。。。。。。。身體就。。。。。
lam lam 點都好la~~~ 你係我心目中都係咁可愛~~
係媽媽的奶仔

膠咪。。。。係年頭 新年前入們的
呢隻衰野。。。叫左1個星期。。。。
俾愛協哥哥係一個荒廢雞場到執出黎
一執出黎全白色的 約3星期大左右 
開左眼 出緊牙 捉到佢時好似餓左好耐
原本想養大就俾人領養或拎返公司做公司貓
越大越唔捨得。。。。ok...養埋啦。。。。。
膠咪 非常野性 
百厭都不得了 但又非常痴身 惹人喜愛~~~
成日做d 白痴事引人發笑
這就是我的 6子 

沒有留言:

張貼留言