2010年8月31日 星期二

月餅會~~~

終於覺得一盒月餅得4件 要賣成舊幾水 是一件很抵的事...................
但成班人嘻嘻哈哈 包左成日又食又拎 又另有一番滋味~~~~
我就好似一隻餓鬼咁.............
幾乎要食晒人地成屋既野kakakakak
實在太好味啦~~~
你話我d high tea勁?! 人地三文治個方包3係自己焗仲要勁好味~~~ 果然係天然麵包香~~~
但我都係唔會買km的 wakakakkakaka
貴夫人 禾都係唔會買的~~雖然個南瓜西米露好好味~~
你地毒我唔到既~~
大家辛苦晒了~~~~~~~
唔該晒xx幫我按摩左成晚~~

沒有留言:

張貼留言