2012年4月30日 星期一

又係周記

又到左青梅的季節呀~~~
今年唔分小樽了~~~
25磅梅 20斤酒 
10斤冰糖碎
仲有1支龍舌蘭
膠友們 中秋拎樽黎我家
梅海~~~~~~ 3米長台 一望無際~~



星期日同xx一早11點就去左沖貓貓~~~ 
我沖貓貓佢執貓屋~~
好快手~~ 2點幾就搞掂~~
咬個包就快快向小欖進發~~~
我同陳小姐真係好有緣份嫁~~~
成日都撞到佢~~~~
一到小欖車場 已經見到鄭sir架車車~~
吃吃吃~~~~
矛咩野想買呀~~
天氣又唔多好....時晴時雨 
小欖又焗又濕
快行一圈就走啦~~~
買左少少野......有d失落~~
就拿拿聲入西貢啦~~~~~~
轉戰陳生的shop~~
都有唔少收穫播~~~~~
 
先黎西貢的~~~
白色細了了下陳生送我的~~~


紫色的不可不敗


小欖的敗物
桃紅色pizza 66 陳小姐一舉起我即立~~~


呢個有個座的mixing blow 本物有一個深d既~~
成日都想要多一個~~ 呢個淺淺地都幾好~~~


又去買下芝士食~~~ 黃色果盒唔好食~~
呢個牌子的brie 唔好味


趁xx係到梗係 買多d野啦~~~ 有人拎丫ma~~
wakkakakakakka
係西貢食埋dinner先返屋企~~~~~~
去食"so山娜"
豉油西餐~~~
叫左個set $398- 多野食到呢~~
10年前黎 唔係咁嫁~~
佢地唔做set嫁~~
d份量都唔多
但宜家超抵呀~~
d扒都ok wor~~~
可以番兜wor
 

沒有留言:

張貼留言