2011年11月21日 星期一

美食weekend~~

                               sat night mango tree 

係bkk紅燈區的mango tree 已經潛水抵港

係人係x 點都要去試下既

位於 銅鑼灣 開平道 zoe cake shop 對面 5/f

收工成8:00先到 

無booking 就咁walk in 都好彩有位


滋SMASH 唔好睇佢好似洗菜水咁 事實上係好好味 

D菜渣係薄荷 水係青檸SODA仲加入奶滋肉~~~ 

好清新~~~ 


另一樣 一定要試就係呢個CAT FISH 芒果沙律~~

係SUPER 咁好食~~~~~~之前係東涌有一間泰國餐廳有得食

反而 係9龍城呢D咁多Thai food 既地方竟然係無得食呢味食物

泰文音係叫"任爆負" 係心機菜好花同時間


重點推介之頸肉~~ 肉質非常好~~ juicy~有炭燒味~~ yummy


我地仲叫左 係炒介蘭 虎蝦炒飯 呢2個ma ma地

仲有叫湯 椰汁雞湯 好夠味 係ok既 

另一個要推介 就係 呢個奶滋波羅 燒鴨紅咖哩 

好好味~~ 100分~~


食飽飽 zoe 未收工 就行過對面 食cake~~

叫左 奶滋rose  russberry 同香蕉 


最後要加 1杯espresso 先叫完美


一覺訓醒約左打令~~~ sunday brunch~~

返左2個星期工non stop 一有假期 緊係要好好享受下啦~~

agnès b. le pain grillé


估唔到有蠔wor~~~~ 我食左 7隻呀~~ 
為左留位俾其他美食 如果唔係~~~~ 哼~~ 我實食夠一打~~吼~~


肉類~~ 芝士~~ 正正正正正~~~
掛字食都唔記得影個main tim~~~
有2道菜係自選既~~ 
好好味呀~~


甜品呀~~~~~~


我既配搭~~ 
全部都好yummy~~~~ 
我地12點食到3點幾
再去搵amanda 買包包~~ 
又行下cc super買送送 ~~
雖然食左個好full 既 brunch
但係約左好友交功課~~~
矛計啦~~~~~~~~~~~


釀鵪鶉~~ 我都交功課了


茄濃湯 配petite amanda 法棍


野米 釀鵪鶉 ~~~ 配 法國藍薯 ~~ yummy~~




係~~ 開心又係因為食~~~~~~~~~ 
辛苦得黎都係志在食
最緊要有岩既飯腳
要懂得一起欣賞有共鳴
懂得那個滿足的反眼 係咩時候"um" 出聲
多謝我的好朋友
特別多謝我的打令
帶我鄉下婆出省
lum lum lum

沒有留言:

張貼留言