2012年12月19日 星期三

近況

嘩~~上一次出post已經係半個月前啦~~

係係好busy?又唔係丫~~
呢排已經唔係好洗ot la~~ 
幾乎日日都準時收工
但因為大肥病重都無咩心機
大肥有口腔癌呀~~ 
已經陪佢同呢個病戰鬥左4個多月了
近日情況越來越差
呢2日已經要長期訓氧氣箱啦....
好彩bibi同皇上 借左成套氧氣機同箱過我 
我只希望大肥可以唔好太辛苦啦

日子總要過~~~ 

12.12.12
同左仙女 魚仙 朋友y car生 同亞蓮慶祝~~ 
去左 the L place 既the salted pig 到食野~~ 



大拼盤~~ 好好味~~~ 


燒乳豬~~~ super yummy~~


豬腩肉~ 
激死 個side dish竟然成為焦點~~ 
不過個腩都好味嫁~~ 


叫多左個side ~~  芝士通粉~~ yummy~~


仲有個燒帶子 好好味~~ 
伴既係青豆蓉~~好特別


呢個豬頭係裝豬手的~~
不過個豬手就ma ma地啦~~


吃吃吃~~ 邊到都有LC~~


呢個就係OPEN RICE 入面推爛介既飲哈 KIWI AMORE 
幾好~~唔錯~~ 食咁多豬肉~~ 係要飲呢個先岩


仲有我地一年一度既交換費物大典~~~ 
15/12 係熱烈既氣氛下舉行 
全晚笑到不行~~ 
真係開心死人啦~~~~~~ 
是次 多謝仙安排左一個好令令既場地~~ 
有CAKE有房 有牌打 有K唱 
又有BBQ 仲係食BUFFET tim~~
一次過滿足好多個願望~~  


最近 打令忙碌做織女
我就無咁多心機
我就忙於做針女(仙話既)
整呢D定位布貓貓公仔~~ 
好令令呀~~~ 
聖誕做黎送俾小朋友~~ 


天氣轉冷~~
小黃屋同學仔
出現浸腳潮
天氣咁凍
最岩就浸腳腳~~~ 
43度水 浸到少少出汗~~ 
順手 磨下腳皮
暖笠笠~~~ 
行氣活血好好訓

手腳成日冰冷既朋友仔~~ 快d試下啦~~~

沒有留言:

張貼留言