2012年7月11日 星期三

容龍

計劃已久的海鮮宴
終於排到佢啦~~~~

3聖海鮮檔買料 再上容龍加工

是日生意非常好 就算book左台都要等位

當第2輪客都到啦 都無人走 

我地開始有野講啦~~
經理無計局開左間vip房俾我地
(經理仲要叮囑我地 呢間係vip房 要over$2500-有嫁
不過係因為唔夠台先開俾我地)
房間半掛係戶外係一間玻璃房
仙係咁話驚跌出去~~



食肉獸係唔可以無肉
燒味拼盤~~~ 耳之拼差燒 yummy ar~~~ 


樹油王蝦
終於唔係美極味~~
唔夠金源咁回味 但係都好好味 
\

蟶子王呀~~~~~~~ 容龍既冼容真係好得呀~~~~~~~~
蟶子都好正呀~~~ 


軟棉棉的鮑兒~~~~ yummmm yummmmmm


辣油煮花螺~~~ 小小辣 好鮮味~~~



各位觀眾
容龍的代表菜
芝士焗龍蝦

一定一定一定一定 一定一定一定 要食 講完

買海鮮時 店主知我地要去容龍
提我地一家要買一隻膏蟹上去
俾佢地整 荷葉飯
ummmmmm
我地一致認為 個蟹同冼容好味
講完


又一個大滿足的晚上~~~
食好野集團重組

沒有留言:

張貼留言