2012年6月4日 星期一

享受

又崖左2個星期啦~~~
又可以放假2日~~
約左中學同學去 brunch~~~



今次d蠔又大又甜~~ 我食左半打~~~~



我既first dish~~
三文魚旦旦鬆餅~~
今日d 三文兒好令呀~~~


main dish~~~daily fish~~~又係三文兒~~~
個cou cou ~~好好味~~~
汁汁係香濃既龍蝦汁~~ 太美味啦~~~


甜品一慣既美味~~ macaroon得lemon 好味~~
都係自己整好d~~


12食到 3點~~
下一個行程~~ 萬般優雅顯"屏婷"
去畫畫畫~~
靜靜地專心畫左4個小時~~


是日膠膠作品 係送俾爸爸嫁~~
點解係送俾爸爸?!
我尋日一返到屋企bb就話
e~~~ 呢個咪公公最鍾意既流口水狗?!
對~~父親節禮物~~


畫完仲有下場~~約左bibi king 仙
去同car生同i win 做生日~~~~
去灣仔 金源小館食dinner~~
super yummy~~~
大家對我呢個提議都好滿意~~
陳小姐~~ 仲keep住呀~~ 好味~~

仲做左我既第一包~~~
用麵包機搓包 拎出黎發how 包野 做型
wakakakkaka 心型雜谷 小紅梅 黑糖全麥包~~~
出爐meet左一口 其他xx隊晒~~好好味~~~


做包好好玩呀~~ 今晚再黎~~

沒有留言:

張貼留言