2011年11月1日 星期二

玩命weekend

                                  無錯~~ 我又去玩命~~~~
星期5 畫畫~~~
好耐無去啦~~~~  好掛字sam & con~~
唔係因為人地搬我都的唔起心肝 送佢一程~~wakakkakaka
新地方都好ok~~~ 係下一條街 由街邊轉左上樓
有個大平台 都可以outdoor 畫~~

是夜超開心~~第一次同禾bibi & 皇上畫畫
bibi去左轉日本掛到我個心都甩出黎~~
1日不見如隔xx  攬到bibi 實一實~~~
lum lum lum~~~~
當然仲有 一班好抵錫的膠友 同妹妹膠c~~
紅酒~~好味的外賣 ~~好free的地方~~
同好似去左外國既feel ~~~ 
再加好朋友一堆 實在非常寫意~~~ 
回到家都已經2:30 沖埋涼 3 :00
係咁2訓下 又要做工 同準備星期6晚的bbq+蟹~~~



多謝bibi & 皇上既  手信~~
膠膠粒的是粉紅色的~~


鏡頭一轉就去到星期6啦~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
蟹呀~~~ 是日係"廣隆行" 6兩呀~~~~~~~~~~~~~~~~

好掂呀~~~~~~~~~~~~~~~

我隻女~~~ 唯一一隻女~~~ 好得~~~~~


d仔仔都好得~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

拆完蟹就開始bbq 啦~~~~~~~~~
你唔好睇宜家ree哥哥 咁有型wakakakkakakaka
一間佢就知味道~~~

子庭 超可愛~~~~~~ like爆~~ 勁令仔~~~

欺凌事件 
感激ree哥哥 為我地擋野 ~~ 換我地一刻的安寧~~~

仲有星期日的halloween party 
我仲未有時間寫呀~~~~~~~
同埋人相太多~~ 要問下當時人俾唔俾出先?!
仲有怕大家睇到 係office大笑失禁~~~

沒有留言:

張貼留言