2011年10月11日 星期二

小黃屋出外景~~

膠膠 係過去既一個星期 
日日都有分唇~~~
晚晚都歌舞昇平~~~
有1個比較特別的
要記錄下~~~~~~~~~~
重陽節~~~~~~~~~出海去~~
仲有我次次出海都係得d咩咖哩兒旦呀~~~
3文治呀~~~~ 雞翼呀~~~~~ 炒面咁呀
呢個船P勁啦~~~ 
我地直接將小黃屋搬左出海~~~
一般既船P都係去西貢果頭 兜兜下
我地呢個 係由9龍城出發 去長洲~~~~~~
我係未試過坐遊艇 去咁遠水路既地方~~~ 
好興奮~~~~~~ 
唔知係咪大家都好興奮呢?! 明明約 11:15分 係碼頭等 
但我地3架車 10 :45 分 已經係大老山隧道內相遇~~~
真係約都無咁準!!!!!!!!!

11: 30 一上到船 大家只係想 快D開餐 成班餓計~~~~~~~
好似難民咁WAKAKAKKAKA 船家都怕左我地~~~
呢架船好豪華嫁~~~ 仲有焗爐同埋煮食爐
我地之前已經知嫁啦~~ 所以我準備左 2款要即焗即食的甜品~~~




早餐有 韓式 燒肉肉 芝麻葉包~~~~ YUM YUM 

9層 盆葉~~~~~~~~~~~~ SUPER YUM~~~~~~~


早餐都有甜品 我的第一個卷旦~~~ 竹炭卷旦~~~
(鳴謝兔的竹炭粉)
一食完卷旦 就話要"安哥" 原本想 留黎TEA 的 小紅梅芝士鬆餅 要先焗埋出黎

係大家都好滿足下 就上左岸啦~~~~ 
係岸上 行左2個鐘 食左2個鐘 
見到我心愛的油瓷 ~~~ 一定唔會放過~~~~~ 我食左2個WAKAKKAKAKAK
仲有各式各樣的小食 人都癲~~~~~~~~~~~~
上返船又黎過~~~~ MISS CHAN CHAN又去左 焗雞~~~~~~~
牛肝菌雞 我掛字食無影相呀~~~~~~~~吃吃吃
雞後 就係 心太軟啦~~~~~~~~~~~~~~~~
臨落船前的 甜品~~




飲飽食醉~~~ 船已經去到TST~~~ 欣賞全 維港2邊的夜景 ~~~


落船後我地再戰 9龍城 THAI FOOD~~~~~~~~
強大嗎?!~~~~~~~~~~~
我飽到上心口呀~~~~~~~~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言