2011年3月8日 星期二

友達在四季

藍妹妹 我終於見到你啦~~~~
thx miss F (yiu yiu mama係咁叫)
相約到4季 傾計仔~~
過左個好開心既下午~~
期間我的頭號連體嬰 不停whatapps我 令我係高檔場所一直失儀大笑
事源 外星爸爸去學屈
匙羹 一上到去 就同我講 :pk...中伏...... 我好似去左精神病院
外星爸爸 你為左可以得到船飛上火星 要加油啦~~~

幾有霸氣~~~
年多前 去過一次 同宜家既食物係唔同左 宜家好好多~~~
甜點: 我like 右手邊的 左手邊的 我唔喜歡
咸點好ok~~ but sevva 正好多~~吃吃吃吃
jam比文華的 好味好多~~~
吃吃吃吃吃吃
多謝各人的小奶物~~~~

沒有留言:

張貼留言