2012年11月21日 星期三

煙消雲散

Cafe103 @ The Ritz Carlton


個多月的煩事 
最終係律師昸協助下
告一段落 
希望 可以真正完滿結束

做生意 真係要慎選拍擋


有個多月無開開心心咁食過一餐飯
無安安樂樂咁過一日 

尋日我解脫啦~~ 
三五知己 
有咩好得過去勁食一餐丫

多謝仙 魚仙 同河仔 陪我 
河仔永遠都係我地既開心果~~
引我笑左成晚~~~

宜家一路打字都想笑出聲~~

icc  cafe 103 buffet~~ 
環境一流 
食物大部份都可以話係好味
由其係甜品同熱食
但種類少得可憐

但話分2頭講
你想種類多 但mama地好食
定想精 但少丫~~ 
我喜歡後者 

加上咁既地方 加埋1都係收$480/位
我又覺得好ok wor~~~ 
坐得好舒適~~ 勁好服務
個個都令仔令女係到服侍~~
心花朵朵開~~~




食物種類真係好少
熱食有
炒飯
牛柳粒(勁淋~好好味)
白汁魚柳 
炒什菌
炒菜
咕嚕大蝦
燒豬青 (呢個超好味)
湯 (中湯超得~~~ )
有個焗薯同焗旦批 
係咁多啦~~ 但全都ok好味的

冷盤 有
凍蝦 (一款大 一款細)
青口
蟹腳
多款好好味的沙律~~
香草三文魚 

另外有即切巴馬火腿
各款火腿 數款芝士
配芝士一齊食既杏鋪 無花果 葡萄 都有齊

最有驚喜既部份就係甜點啦~~

我想講佢個macaroon~~ 做得好好~~
我從來出去食buffet見到有macaroon都唔會拎
一定好難食~~~ 喪甜 一係個餅皮勁硬
呢到做得好好 古古力餡好出色
餅又夠鬆化~~ 唔太甜我好愛~~


呢到出左名古古力甜點都好得的

呢個 我ma ma地 有d乾果 同 果仁係入面 我唔喜歡

呢個brownie d古古力豐富到呢~~~

左手面果個叫奶滋的誘惑~~ 不得了~~ 一定必定要食 


呢到基本上 甜品全都好好味~~~

仲要提一提 有一個  tiramisu  味的甜點 一定要食10粒~~
超超超超超好味~~~ 
個奶凍同芒果布丁 都係超好味~~~

好開心同飽到上心口的一晚~~~

沒有留言:

張貼留言