2012年10月27日 星期六

蟹蟹蟹~~~

10月之星~~~ 咁岩又係蟹季~~
所以我地一行10人就去左 
天后的 香港老飯店~~~ 
食蟹蟹餐~~~ 

去片
海折頭好味~
`

蟹粉小籠包好鮮味~~

蔥爆牛 soso la~~

花姑扒 爬豆苗yummy~

重點黎啦~~~ 
單買要$300-/隻~~

爆go~~~~~~~~~~~~ 

d go好香甜呀~~~~~~~~ 
一直都好唔捨得咬落去

wakakakka 用豆苗洗手~~ 
呢碗野一黎到 我地好好奇 
就拱個鼻埋去聞
亞叔 仲估我地想飲 
wakkakakakakakka 
大叫 ~~ 唔好呀~~ 洗手嫁~~~ 
不過講真~~ 真係無蟹味~~~ 


仲有bibi~~下午空運到港的 "腩毒買"~~做飯後甜品~~


仲有百忙中抽空 幫我買到好好味藍大象掛哩醬~~ 
love love love~~~



呢個星期xx放假~~ 
我無得放呢~~~ 
唯有無日收工去唔同既地方食飯
有一日去左大埔~~
wakakkaka 見到呢個公仔~~~~ 


係廁所指示牌~~~ 
佢真係好急~~~


仲有一日就有野做要出灣仔~~
下午半日安~~~
做完野上左 去 boom 
食sam sam 整既 crepes
so yummy~~~  松露 煙三文~ 好好味~~~

沒有留言:

張貼留言