2011年4月1日 星期五

咖哩 波羅 蝦

上次之之島大減價 買左1盒蝦 擺左好耐........好耐....好耐....
雪櫃仲有春雞 4隻...........
仲有1罐波羅 1罐椰汁 2包雜椒........
要清下啦~~~~
咁岩我同仙都有包好友送的 blue elephant  咖哩醬wor~~~
唔整咖哩有咩好搞呢?!
下午仲特意越洋msn左個馬拉衰婆~~~ 叫佢教我
佢話要用3種咖哩醬 + 咖哩粉 + 黃薑粉 咁wor~~
咁我就話自己試下啦~~~~
跟住就 係d賣東南亞食品的shop 買左 red curry paste & green curry paste
好~~~ 我用左 成包 blue elephant yellow curry paste~~ 2湯匙  red curry paste
我無用green curry呀~~~ 老闆話好辣 我唔敢放 如果你地食得辣 可以放少少
先起油鑊 爆香洋蔥 + 薑 +爆蝦頭+ 椒(最好用青椒)  爆香 左就爆埋d curry paste  黃薑粉 咖哩粉
落椰汁(我用左最細罐的) bang開d paste (細火快手 唔好燶)
因為要清存貨 我得一罐細椰汁 所以就要加水啦~~~~~
再加埋 波羅~~ 略煮 下次我會加1隻蕃茄 唔知點解 我覺得會好好味
呢個時候要試味啦~~ 試下夠唔夠curry味 唔夠就加 咖哩粉 加到岩自己口味就得啦~~
跟住落蝦~~ 煮大約5粉鐘左右 煮熟d蝦 就要落 魚露調味~~ 我自己就再加左少少糖
咁就搞掂~~~又快手~~~又好味~~~ 成晚xx不停大讚~~~~ 吃吃吃吃~~~~~
提議 配蒜容包~~ 不得了~~~個汁好正~~
4隻春雞........ 點呢.......
好友幫我買左棟篤雞架 梗要開光啦~~~~~~
下面呢d白痴相係xx映的
我都話佢比我更膠啦~~~~~~~~ 我係俾佢傳染的
春雞with 轟轟戰隊~~~
春雞with毛百萬
焗爐 個樓底唔夠高 咁雞雞就要著衫衫啦~~~
half for me half for xx~~
到配菜啦~~~~~~
話說 有人想食椰菜花~~~ 我都好想食呀~~ 膠膠最愛的菜菜係 白羅白 & 椰菜花
配燒雞就整西式啦
少少牛油起鑊
爆1個洋蔥粒
2片煙肉粒 迫油
白姑(又係清食物行動之一) 下白酒
椰菜花 要先出水 出到7-8成煮 下菜花~~~下調味略炒收收水 再加白汁~~
白汁就係 cream/milk 麵粉 加d鹽 咁 洗煮起~~~
貢就搞掂啦~~~~~ yummy~~~~~

沒有留言:

張貼留言