2011年2月28日 星期一

my lovely LC~~~~

小的 得以有今時今日的成績
要多謝好多人~~~ 當然 我打令要記一大功啦~~
可OI針呀~~~~ 藍妹妹~~ 好快你就要回到我既懷抱啦~~~

一日一平果~~~~
紫椒 要感激 爆炸兔 同我打令~~~
點解無青椒?! 果個綠色確係好鬼2.....我堅唔LIKE呀~~~
不過如果有人.........我都唔介意的~~~wakakakakaa
+力~~~~ 又要多謝打令~~~~
茄子真係可令呀~~~~~ 蕃茄好QQ呀~~
藍妹妹 你快d返黎啦~~~
影影下~~原來呢個 hello kitty我未影過嫁~~~
飛心勁正呀~~~~~~~~~~~
開心 開心 開心~~~

沒有留言:

張貼留言