2011年1月2日 星期日

happy new year~~~~~~~~~~

happy new year arrrrrrrrrr~~~~~~~~~
我今年一開始就十分快樂~~ 好意頭呀~~~~
xx日日同陪住我 日日都鍚到我燶 
一班朋友們一齊食左餐煮飯仔new year 飯~~
1月1日 同xx食過早餐 去買送送~~
跟住同膠友會合  xx話佢有節目 我地各有各玩~~ 正~
是日 係去my baby屋企 玩煮飯仔~~ 16人 好勁勁呀~~
我負責整 冬陰功~ 香茅胡蕉蟹 bo仔飯 香葉包 同埋 心太軟~
baby 整左 好好味既沙律~~ 蜜餞骨~~ 黑胡椒炒蟹~~
我同baby 係廚房合作~~ 我地合作得好好呀~~~好合拍~~
不過劏蟹有d淆。。。我俾d蟹係咁吉吉吉吉吉~~~~so 係咁尖叫。。。。痛
早一晚xx同我係廚房整住心太軟 戚風同鬆餅 中倒數~~sweet sweet~~
個戚風係用 仙女送我的伯爵茶整的~~好香呀~~~
鬆餅係 小紅梅軟芝士鬆餅~~ 好好味~~~又易整~~
呢2樣係俾膠友們做茶點的~~~
心太軟我加左香蕉係底 香蕉同古古力係最夾既~~~
不過個bo仔飯呢。。。我未試過煮咁多人飯既bo仔飯。。。。水少左飯勁硬。。。。
下次你地都係黎主場 我整俾你地食啦~~~~唔好意思呀~~~


煮左半日~~~~~ 睇住大家食得開心既樣係最大的滿足~~~~

沒有留言:

張貼留言